
Як прокоментував нашому виданню заступник Кролевецького міського голови Олег Шприндель, дана ініціатива спрямована на забезпечення зворотнього зв’язку з мешканцями всієї Кролевецької громади.
“Диспетчерські служби, до яких звикли звертатися люди, стали централізованими, а подекуди і не працюють, що заважає швидкій комунікації. Нам дуже важливо знати і мати змогу оперативно вирішувати проблемні питання мешканців міста Кролевця та всіх сіл колишнього Кролевецького району, які наразі об’єдналися в одну громаду. Сьогодні в сільських радах вже не має своїх бюджетів і всі питання будуть вирішуватися централізовано, а староста не завжди може оперативно комунікувати з мешканцями. Саме для цього є телефони “Гарячої лінії”, які від сьогодні починають працювати у тестовому режимі”, – зауважив він.
Олег Шприндель підкреслив, що при зверненні на “Гарячу лінію” запит людини фіксуватиметься і одразу передаватиметься виконавцям, що прискорить вирішення питання. Щотижня буде проводитися аналіз звернень, їх виконання чи з яких причин проблема не була вирішена.
Телефони “Гарячої лінії” з питань житлово-комунального господарства при Кролевецькій міській раді: 098-425-05-94 095-946-35-02
Будьте первым, кто оставит комментарий!